úterý 26. srpna 2014

Banánové muffiny


Přes prázdniny k nám často chodili na návštěvu synovci a já jim chtěla vždycky připravit něco dobrého na zub. Muffinky mají v oblibě, a proto jsem tentokráte vyzkoušela receptik od mé kamarádky Klárky. Velice rychle zmizly z talířků :-)



Receptik: na 12 muffinů


  • 160 g mouky - záleží na vás, jakou zvolíte, buď hladkou nebo polohrubou a nebo třeba i celozrnnou - já jsem tentokráte zvolila 110 g hladké a 50g žitné, která je hrubší. 
  • 2 zralejší banány
  • 80 g cukru 
  • 1 kypřící prášek
  • 1 vejce
  • 80 ml oleje
  • přidala jsem asi 2 lžičky skořice
  • můžete dovnitř dát,co vám chutná - já zvolila kousky čokolády dovnitř i napovrch.
Není nic jednoduššího, než vše smíchat dohromady :-) Banány samozřejmě rozmačkat, co nejvíce na kaši:-)
Naplníme muffinkové formy - používám silikonové. Pečeme cca 20 min na 180 stupňů - špejle to jistí. 

Jsou vláčné a moc dobré! 







Žádné komentáře:

Okomentovat