pondělí 19. května 2014

Muffiny s OVESno OŘECHovo KOKOSovou drobekou


Další variace na muffiny:-) tentokráte s velmi chutnou drobenkou, kterou jsem během chystání ujídala.



Recept
  •     Hrnek a půl mouky ( použila jsem hrnek špaldy, půl žitné)
  • -          2 větší mrkve nadrobno nastrouhat
  • -          Jedno jablko nastrouhat
  • -          Lžíci až dvě oleje ( použila jsem olivový)
  • -          Vajíčko
  • -          2 lžičky prdopeč – použila jsem bezfosfátový
  • -          150 ml kefíru či podmáslí či acidofilního mléka ( dala jsem i jeden jogurt)
  • -          Javorový sirup – 4 lžíce / nebo cukr dle chuti, med
  • -          Pomerančová kůra asi lžíce
  • -          Lžička vanil extraktu
  • -          Skořice - lžíce
  • -          Perníkové koření – asi lžíce
  • -          Přidala jsem čokoládu min 70% a brusinky do mufínků
Vše smícháme a dáme jednu vrstvu těsta do formičky, přidám kousek čokošky a brusinky. Používám silikonové formičkyJ nevymazávám je.

Drobenka:
  • -          30 g ořechů – použila jsem lískové ( nasekat nadrobno)
  • -          70 g pomletých vloček ( měla jsem ovesné i špaldové)
  • -          Kokos asi lžíci
  • -          2 lžíce javorového sirupu či cukr
  • -          Asi tři lžičky kokosového oleje

Všecko smícháme a utvoříme rukama drobenku, kterou nanášíme na mufíny

Pečeme cca 35 min 170 st. Pokud se bude drobenka připalovat – přikryjte alobalem. 




Žádné komentáře:

Okomentovat